Τα προγράμματα του Arduino μπορούν να χωριστούν σε τρία κύρια μέρη: δομή (structure), μεταβλητές (variables) και στις συναρτήσεις (functions).

 Δομή

Δομές Ελέγχου

Περαιτέρω Σύνταξη

  • ; (ερωτηματικό)
  • {} (άγκιστρα)
  • // (μονή γραμμή σχολίων)
  • /* */ (πολλαπλή γραμμή σχολίων)
  • #define
  • #include

Αριθμητικοί τελεστές

  • = (τελεστής εκχώρησης)
  • +  (πρόσθεση)
  • (αφαίρεση)
  • * (πολλαπλασιασμός)
  • / (διαίρεση)
  • % (υπόλοιπο διαίρεσης)

Τελεστές Σύγκρισης

  • == (ίσο με)
  • != (όχι ίσο με)
  • < (μικρότερο από)
  • > (μεγαλύτερο από)
  • <= (μικρότερο ή ίσο από)
  • >= (μεγαλύτερο ή ίσο από)

Τελεστές της άλγεβρας Boole

  • && (λογικό ΚΑΙ)
  • || (λογικό Η)
  • ! (ΟΧΙ)

Δείκτες τελεστών πρόσβασης

  • * τελεστής έμμεσης αναφοράς
  • & τελεστής άμεσης αναφοράς

Τελεστές Bitwise

  • & (bitwise and)
  • | (bitwise or)
  • ^ (bitwise xor)
  • ~ (bitwise not)
  • << (bitshift left)
  • >> (bitshift right)

Τελεστές ένωσης

  • ++ (αύξηση)
  • (μείωση)
  • += (πρόσθεση με ένωση)
  • -= (αφαίρεση με ένωση)
  • *= (πολλαπλασιασμός με ένωση)
  • /= (διαίρεση με ένωση)
  • %= (υπόλοιπο με ένωση)
  • &= (τελεστής ένωσης bitwise ΚΑΙ)
  • |= (τελεστής ένωσης bitwise Η)

Μεταβλητές

Σταθερές

Τύποι Δεδομένων

Μετατροπή

Εύρος και προσδιορισμός μεταβλητών

Utilities

Συναρτήσεις

Ψηφιακή είσοδος/έξοδος

Αναλογική είσοδος/έξοδος

Mόνο για το Due και το Zero

Εξειδικευμένη είσοδος/έξοδος

Χρόνος

Μαθηματικά

Τριγωνομετρία

Χαρακτήρες

Τυχαίοι αριθμοί

Bits και Bytes

Εξωτερικές διακοπές

Διακοπές

Επικοινωνία

USB (αφορά μόνο το Due/Zero και τις πλακέτες βασισμένες στο 32u4)