Το #include χρησιμοποιείται για να συμπεριλάβει εξωτερικές βιβλιοθήκες στο πρόγραμμά σας. Αυτό δίνει την πρόσβαση στον προγραμματιστή σε μια μεγάλη ομάδα από τυπικές βιβλιοθήκες της γλώσσας C, δηλαδή σε ομάδες έτοιμων λειτουργιών καθώς και σε βιβλιοθήκες που είναι γραμμένες αποκλειστικά για το Arduino.
Σημειώστε ότι το #include όπως και το #define δεν συντάσσονται με ερωτηματικά και ο μεταγλωττιστής θα εμφανίσει μηνύματα λάθους σε περίπτωση που προσθέσετε ένα.
Παράδειγμα:
Αυτό το παράδειγμα συμπεριλαμβάνει μια βιβλιοθήκη που χρησιμοποιείται για την εισαγωγή δεδομένων στο χώρο αποθήκευσης flash του προγράμματος αντί της μνήμης ram. Έτσι αυτό εξοικονομεί το χώρο αποθήκευσης της μνήμης ram για τις δυναμικές ανάγκες αποθήκευσης και κατά αυτόν τον τρόπο κάνει πιο πρακτικούς τους μεγάλους πίνακες αντιστοιχίας.
#include <avr/pgmspace.h>
prog_uint16_t myConstants[] PROGMEM = {0, 21140, 702 , 9128, 0, 25764, 8456,
0,0,0,0,0,0,0,0,29810,8968,29762,29762,4500};
Επιστροφή στην σελίδα Παραπομπές Γλώσσας
