Η γλώσσα προγραμματισμού του Arduino μπορεί να χωριστεί σε τρία κύρια μέρη:
- τις συναρτήσεις (functions),
- τις τιμές (values) που μπορεί να είναι μεταβλητές (variables) ή σταθερές (constants),
- τη δομή (structure).
Συναρτήσεις – Functions
Οι συναρτήσεις χρησιμοποιούνται για τον έλεγχο της πλακέτας Arduino και την εκτέλεση υπολογισμών.
Digital I/O
digitalRead()
digitalWrite()
pinMode()
Analog I/O
analogRead()
analogReference()
analogWrite()
Advanced I/O
noTone()
pulseIn()
pulseInLong()
shiftIn()
shiftOut()
tone()
Time
Math
abs()
constrain()
map()
max()
min()
pow()
sq()
sqrt()
Trigonometry
Characters
isAlpha()
isAlphaNumeric()
isAscii()
isControl()
isDigit()
isGraph()
isHexadecimalDigit()
isLowerCase()
isPrintable()
isPunct()
isSpace()
isUpperCase()
isWhitespace()
Random Numbers
Bits and Bytes
bit()
bitClear()
bitRead()
bitSet()
bitWrite()
highByte()
lowByte()
External Interrupts
attachInterrupt()
detachInterrupt()
